Dead Trigger 2 Ölümsüzlük , Sonsuz Sİlah, Oyun Bitirme Hilesi

Feirox-Dead-Trigger-2
Zombiler ile savaşmaya hazır mısınız ?
Cevabınız evet ise bu oyun tam da sizlere göre. Çeşitli görevlerden geçeceğiniz , zorlu sınavlar vereceğiniz, Elinizden gelenden fazlasını yapmanız gereken harika bir oyun olan Dead Trigger 2 tamda sizlere göre.
Oyunda siz dünyayı istilası altına almış zombilere karşı ; bazı bölümlerde karşınıza çıkacak dost şampiyonlar ile birlik olup dünyayı zombi istilasından arındırmaya çalışıyorsunuz.
Dead Trigger 2 OYNA
Oyundan Görseller
dead-trigger-2- 3

dead-trigger-2- 4

dead-trigger-2- 5

dead-trigger-2 6


dead-trigger-2- 1

Hilenin size kazandırdıkları ;
1.  Hile ile mermi sayınız hiç bitmeyecek
2.  Hile ile şarjör değiştirmek zorunda kalmayacaksınız.
3.  Hile ile canınız hiç azalmayacak
4. Hile ile öldürdüğünüz zombiler den kazandıklarınızı otomatik toplayabileceksiniz.
5.  Hile ile düşmanlarınız olan zombilere tek atabileceksiniz.
Gerekli Program Cheat Engine TIKLA  (Cheat Engine Olmadan Hile Çalışmaz)
Gerekli Hile Programı İNDİR
Gerekli Hile Programı Alternatifi İNDİR
Hile Anlatım Videosu
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

19 yorum:

  1. Eyvallah kardeş Çok teşkkür şimdi mozilladan deneyelimbi :)

    YanıtlaSil
  2. telefona nasıl uyarlayacağız açılama yetersiz..

    YanıtlaSil
  3. para hilesi de yapsanız çok iyi olur kardeş. bu hile içinde çok sağ olun

    YanıtlaSil
  4. oluyor arkdaşlar nasılmı firefoxtan oyuna girin sonra tranier açın görev yöneticisine girin orda 2 tane plugins conternier var boyutu düşük olanı sonlandırın sonra tranierdan onu seçip atak yapın ardından enable all deyin hepsi açılıcak

    YanıtlaSil
  5. ben hem mozillada hemde crome da denedim enable yazmadı yardım edin

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğim site eyw ''
    TRGALA''

    YanıtlaSil
  7. arkadaslar saygilarla bütün dead trigger 2 hackleri indirip denedim ama olumuyor lütfen yardim ederseniz cok sevinirim saygilarla

    YanıtlaSil
  8. ya kardeş bunun sınırsız para hilesi de varmış ama android için ...bi de pc için olanı çıkarsanız varya herşey daha güzel olacak

    YanıtlaSil
  9. arkadaslar hileyi indireli 1 hafta oldu çok da güzel çalışıyor bi tek zombiler vurdugunda can gidiyor diğer hepsi çalışıyor.. yapacaginiz iş basit chrome acın oyun acıldıgında adamınız balkonda bakmış şekilde durucak orda bekleyin hileyi acın tarayıcı yerinden chrome yi secin aktif et diyin sonra altta devam et tusuna basın..hile yeri acılcak tek tek secip aktif et diyin sonra ellemeyin kapatmayın oyuna girin ve hilenin tadını cikarın

    YanıtlaSil
  10. kardeş bi kere girdim çalıştı sonraki girişimde hack failed dedi kaldı yardım

    YanıtlaSil
  11. hilenin yenisini bulmamız veya yapmanız mümkümüdür sayın abim saygılar teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  12. ya ben başka bölüm oynuyamıyorum belli bir süreden sonra hepsini kilitli gösteriyor nasıl açıcam

    YanıtlaSil
  13. enable olmuyor bi baksaniz artik:)

    YanıtlaSil
  14. Chrome'yi seçiyorum. Enable olmuyor. Hata veriyor. Acaba cheat engine 6.3mü lazım?

    YanıtlaSil

Hakaret,Küfür Gibi Anlam İçerirse Mesajınız Kesinlikle Yayınlanmıyacaktır

Slider