Candy Crush Soda Saga Sonsuz Hile

Candy Crush Soda Saga Sonsuz Hile

Candy Crush Soda Saga Skor ve Hamle Hilesi, Candy Crush Soda Saga Hilesi, Candy Crush Soda Saga Hileleri, Candy Crush Soda Saga Bölüm Geçme Rehberi, Candy Crush Soda Saga Hamle Hilesi, Candy Crush Soda Saga Puan Hilesi için sitemizden ayrılmayın.
Candy Crush Soda Saga oyunu Candy Crush Saga oyununun bir benzeri olup bu defa şekerleri eşleştirirken sodaları toplamaya ve oyundaki soda miktarını arttırmaya çalışıyorsunuz. Facebook ‘un en sevilen oyunu olan Candy Crush Saga’nın devamı niteliğindeki bu Candy Crush Soda Saga oyunu verdiğimiz Candy Crush Soda Saga Hamle Hilesi ve Candy Crush Soda Saga Puan Hilesini sakın kaçırmayın.
İşin güzel tarafı hile yapılan en basit yöntem ile uygulanmaktadır ve her biriniz rahatlık ile bu hileyi uygulayacaksınız.
Candy Crush Soda Saga Skor ve Hamle Hilesi Nasıl Yapılır ?
Cheat Engine Programı yok ise indir
Cheat Engine var ise indirmenize gerek yok herhangi bir sürümü ile hileyi başarı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Mozilla Firefox tarayıcıdan hileyi uygulayanlar için FlashPlayerPlugin 2. olanı seçemeleri yeterli olacaktır. Bu tarz hilelerde bizlerden tavsiye Mozilla tarayıcı kullanmanızdır.
Şuan Cheat Engine Programını edindiyseniz hemen oyuna girin.
Aşağıda ki şekilde tarayıcınızı seçin.

candy-crush-soda-saga-hile5
Ben her iki hileyi yani Candy Crush Soda Saga Hamle Hilesi ile Candy Crush Soda Saga Skor Hilesini aynı anda yapmak için File kısmına tıklayarak Add Scan Tab diyorum. Fakat siz ayrı ayrı da yapabilirsiniz. Değişen bir durum yok.
candy-crush-soda-saga-hile6
Candy Crush Soda Saga Skor Hilesi ile başlıyorum bir kaç hamle yaptım ve 5160 skorum varken ilk aramayı yapıyorum. Value 4 bytes ilken aratacaksınız.
candy-crush-soda-saga-hile8
Bir hamle daha yapıp skorumu arttırıyorum ve 2. kez value değerimi değiştirip Next Scan diyorum. Çıkan sonuçları CTRL + A ya aynı anda basarak seçiyorum ve kırmızı ok ile aşağıya alıyorum.
candy-crush-soda-saga-hile9
Aşağıya aldığım 3 sonucu da aynı şekilde seçiyorum  ve Value kısmını istediğim bir skor değeri ile değiştiriyorum.

candy-crush-soda-saga-hile10
OK dedikten skorum değişecek.

candy-crush-soda-saga-hile11
Gördüğünüz gibi Candy Crush Soda Saga skorum bir harika =)

candy-crush-soda-saga-hile12
Candy Crush Soda Saga Hamle Hilesine geldi sıra. 35 olan hamle değerimi aratıyorum.

candy-crush-soda-saga-hile7
Siz 1er 1er azaltarak da aratabilirsiniz. Ben 31 ken tekrar aratıyorum. ve 2 sonuç kaldığı için ctrl + a ya basarak ok ile yine sonuçları aşağıya alıyorum.

candy-crush-soda-saga-hile13
Şimdi de hamle sayımı istediğim bir değer ile değiştireceğim.
candy-crush-soda-saga-hile2
Hilelerin sonunda Candy Crush Soda Saga Oyunum =)
candy-crush-soda-saga-hile1
Ben oyunu bitirdiğimde aldığım skor ile arkadaşlarımın skor değerleri =)
candy-crush-soda-saga-hile4
Hile gördüğünüz gibi inanılmaz basit ve keyifli arkadaşlar.

Candy Crush Soda Saga  OYNA
Candy Crush Soda Saga Bölüm Bitirme Rehberi
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakaret,Küfür Gibi Anlam İçerirse Mesajınız Kesinlikle Yayınlanmıyacaktır

Slider