Castle Clash Kazanma Hilesi

Castle Clash Kazanma Hilesi ile sizinleyiz.
Castle Clash Yenme Hilesi , Castle Clash Uzaktan Vurma Hilesi, Castle Clash Hilesi için sitemizden ayrılmayın. 
wom tarzında keyifli bir şehir kurma oyunu imparatorluk oyunu olan Castle Clash için sizlere süper bir hile veriyoruz. Oldukça da basit bir yöntem ile.
castle-clash-hile
Hile Anlatımı :
Selam sevgili BonusGala ailesi..
Sizlere Castle Clash oyununda süper hüpper güzel bir hile vericem kod ile.
Gerekli Malzemeler :)
Cheat Engine ve Array Of Byte kısmı dikkatle hileyi izleyin.
Uzaktan uzaktan suya sabuna dokunmadan adamları haşat edeceksiniz.
Hileli ve hilesiz sizlere göstereceğim oyunu.
Hilesiz yakından savaşıyor ve zarar görüyor askerler..
Benim görev hakkım bittiği için ben dünya da oynayacağım fakat bu sizi
banlandırabilir.
ben bonus ablanız hileye başlıyoruz.
Cheat Engine Olmadan Dosya Çalışmaz : TIKLA
Cheat Engine açın ve tarayıcıyı seçin.
Ben mozilladan yapıyorum. Flash Player Plugin 2 olanı seçeceğim.
cheat-engine-tarayıcı-seçme
4 bytes yazan value type kısmını array of byte yapın. ve 1 .kodu aratın 2si ile değiştirin.
Writable kısmında kutucuk işaretlemeyi unutmayın.
cheat-engine-tarayıcı-seçme2
Bakın yukarıda anlattıklarımızın resimli hali.. Value Type kısmı aob yaptınız ve Writable kısmını kutucuk yaptınız. İlk kodu aratıp aşağıya aldınız. 2. kod ile değiştirip oyuna dönün.
Castle Clash Kodları ;
Aratılacak Kod : 0F 4A 00 00 62 07 66 FA 40 62 07 46 84 41 00 A0 D0 66 D1 2D 0D 32 00 00 60 D5 01 46 AB 5A 00
aratıp ilk kodu çıkan sonucu aşağıya aldık.
Değiştirilecek Kod : 0F 00 00 00 62 07 66 FA 40 62 07 46 84 41 00 A0 D0 66 D1 2D 29 29 02 02 60 D5 01 46 AB 5A 00
kodun üzerine gelip 2. olan ile değiştirdik hepsi bu.
castle-clash-1
Hile Anlatım Videosu Yukarıdadır.
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

Hakaret,Küfür Gibi Anlam İçerirse Mesajınız Kesinlikle Yayınlanmıyacaktır

Slider