Dragon City Food Hilesi


İşte aradığınız hile. Selam arkadaşlar. Sürekli sitelere girip food yapmaya çalışıyoruz. Binlerce reklamı kapatmakla, sunucu hatalarıyla vs uğraşıyoruz. Buyrun kendiniz dragon city food hilenizi yapın! Kimseye işiniz düşmesin.
Gelelim hilemize. Lütfen Okuyunuz!. Öncelikle aşağıdaki siteye girip (İlk siteye) Size uygun olan programı indiriniz. Daha sonrası 2. dosyayı indiriniz. Birinci programı yükleyiniz. Ardından videoyu takip ediniz.
Hatalar
1- Lütfen kod dosyasını doğru kaydedin.
2-  (8) hatası veriyorsa id ve keyi girmemişsinizdir.
3- (16) hatası veriyorsa kodlardan biri yanlıştır.
4- (18 ) hatası verirse not defterindeki kodları yanlış yapmışsınızdır.
Unutmayın. Not defteri olarka indirdiğiniz dosyayı; Programı yükledikten sonra .pl olarak kaydedeceksiniz. Örnek trgala.pl

 Dikkat Konuya yorum yapınız. Bu sayede Gems ve Gold hile kodlarda sizin olacaktır. (1 Dakikanı ayır aşağıya yorum at)

Programı İNDİR
Dosyayi İNDİR


Bu hile www.trgala.com dan alıntıdır.

Daha çok ödül için TIKLA

Daha çok hile için TIKLA 
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 yorum:

  1. 32 bit benim ama sitede 32 bit programı yok 64 bit indirdim ondada sürüm uygun deil gibi bişey dedi

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. olmuyor admin 16 hatası veriyor hep.sitenizdeki tüm hileleri yaptım ancak bu olmuyor ve herşeyi doğru yapıyorum gerçektende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı problemi bende yaşıyorum herşey doğru ama yinede 16 hatası veriyor

      Sil
  4. çok saolun trhackgala sizi çok sewiyoruz

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık hocam da yaptıklarınızı yaptım aynen ama line 16 diyo başkabişey demiyo defalarca kontrol ettim kopyala yapıştırda yaptım gene line 16

    YanıtlaSil
  6. elnize sağlık çok yemek kazandım

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler ama olmadı

    YanıtlaSil

Hakaret,Küfür Gibi Anlam İçerirse Mesajınız Kesinlikle Yayınlanmıyacaktır

Slider