Kim bilir para hilesi, kim bilir seviye hilesi, kim bilir can hilesi

Selam arkadaşlar. Dünya’da ilk hileleri vermeye devam ediyoruz.
İşte karşınızda kim bilir  hilesiKim bilir para hilesikim bilir seviye hilesikim bilir can hilesi. Daha ne olsun?
Öncelikle aşağıdaki charles debug programını indiriniz. Daha sonra videoyu izleyiniz ve rakiplerinize fark atınız!
Gerekli Program Charles : TIKLA




DAHA FAZLA ÖDÜL İÇİN TIKLA 




DAHA FAZLA HİLE İÇİN TIKLA 
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

41 yorum:

  1. Öncelikle sizi sürekli takip ettiğimi ve paylaşımlarınızı takdir ettiğimi belirtmek isterim. Bununla birlikte bu anlattığınız videoyu takip ederek programı kullanamadım. Program üzerinden kimbilir i tıkladığımda defult yazıyor sadece yardımcı olursanız sevinirim. İyi günler.

    YanıtlaSil
  2. charles ta açtığımda işte apps.fac.... linkini açtığımda sizin gösterdiğiniz gibi bir seçenek yok sadece defeult yazısı var nedendir peki ?

    YanıtlaSil
  3. programı kurdum aynı basamakları yaptım ama charles de bi şey çıkmıyor,oyun kimbilir vs...çıkmıor! ayrıca proxy yi de dediğiniz gbi yptım olmadı.bi yrdmcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  4. bi de https li çıkıyor bnm bağlantılar ''s''yi siliyorum enterlayınca aynını atıyor!sadece sildim enter a basmadım yine olmadı!

    YanıtlaSil
  5. hocam olmuyor yahu game diye bir şey yok

    YanıtlaSil
  6. hocam yardım edebilir misniz?

    YanıtlaSil
  7. https deki s harfinin silinmesi söyleniyor fakat öyle birşey olmuyor. tekrar https ye yönlendiriliyor

    YanıtlaSil
  8. bende de default çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Aynen şimdi de Charles programını açtığımda oyun donuyor...

    YanıtlaSil
  10. Evet arkadaşlar haklı hocam bende de bir kere https deki s yi kaldırabildim sonra geri geliyor.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar öncelikle HTTP olsun S yi silin entere basın..Ancak yine HTTPS olur kendiliğinden bunun için Facebook güvenli gezinmeyi facebook hesap ayarlarından kapatın.Daha sonra HTTPS deki S yi silip enterleyin. oyuna girin sonra charlesi başlatın..Charlesi temizleyin daha sonra anlatılan adımı yapın olacaktır...Kolay gelsin..Ancak başarı bonusunuz yüzde 27-28 değil artık başarı bonusunuz yüzde 12 oluyor haberiniz olsun arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  12. olmuyor hocam arkadaşların da dedigi gibi s harfini silince gene https oluyor ve o şekilde programı çalıştırdıgmızda game klasörü gözükmüyor

    YanıtlaSil
  13. https yi yapamayan arkadaşlar facebooktan ayarlar güvenlikten halletmeniz gerekiyor ilk sıradaki tik i kaldırın güvenlikteki

    YanıtlaSil
  14. Daha kolayi var oyunu pc den acin lewel e sag tusla tik layin ogeyi incele yapin acilan pencereden aktif olan kisimdaki lewelinizi arttirin oyuna baslayin oyun bitince gelsin altinlar

    YanıtlaSil
  15. ogeyi incele yapınca da olmuyor. level değiştiriyorsun ardında % -40 vs oluyor. sona yine +ya çıkıyor

    YanıtlaSil
  16. gjjg senin dediğin asma kabağı :)

    YanıtlaSil
  17. yaw olmuyor faceden s yi kaldırdım fakat yine çıkıyor

    YanıtlaSil
  18. Android tablet ya da telefonada oluyomu program?win 32 64 secenek cikiyor sanirin pc icin hepsi:(

    YanıtlaSil
  19. ya aynı sorun bendede var hata veriyor.

    YanıtlaSil
  20. Sen yapabiliyorsun ama bizde default yazısı çıkıyor.. nerede hata yapıyoruz ? bir program ortaya attın bari kullanmayı öğret..

    YanıtlaSil
  21. müdür herşey ok game giriyorum repeat te yapıyorum ama o J çıkmıyor bende sonraki aşamalrı tamamlıyorum yeniden başlatıyorum hiç birşey olmuyor. :D s işini halletim yani faceden güvenlikten zaten onu halletmeden game çıkmıyor.şimdi game var ordan game içinden end den repeat yapıyorum sonra sıralnmaları bekliyorum ama J çıkmıyor :D

    YanıtlaSil
  22. charles hilesi artık işe yaramıyor. yeni yöntem var mı?

    YanıtlaSil
  23. herşeyi yapıyorum ama bir türlü en son beklenen yerde j olmuyor..bi sürü üretiyor endtrivia dan ama hiçbiri j olmuyor..nasıl çözerim ?

    YanıtlaSil
  24. kardes bende J harfi cikmiyor end trivia nin onunde

    YanıtlaSil
  25. param 14300 oldu diyor zaten paran 13700 küsürdü bide yarışmadan aldın bikaçyüz puan 14300 oldu zaten hileyle ne alakası var onu anlamadım ben

    YanıtlaSil
  26. 44 level yazıyor sagdakı sıralamada 29 dıyor saglam bırseyler atın.sayı degıstırmekle olmuyor bu işler )

    YanıtlaSil
  27. https olayına hala çözüm bulunamamış sanırım

    YanıtlaSil
  28. J hiç çıkmıyor. https'yi de düzelttim yine de olmadı :(

    YanıtlaSil
  29. Facebook hesabınızın güvenlik ayarlarına girin. Güvenli gezinmeyi iptal edin. Https olayınız çözülmüş olacak. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  30. Yaw her şey tamam da benim o listede ünlem de olmuyor J de çıkmıyor sadece dünya şekli oluyor liste uzadıkça uzuyor... O aşamaya kadar herşey oluyor ancak orada kalıyor ve sayfayı bir süre sonra yenileyince hiç bir şey değişmiyor...

    YanıtlaSil
  31. Yaw tekrar deneyeyim dedim saçma sapan bir şey oldu altınlarım ve canım sıfırlandı... :( :( :( Nasıl olacak bu yaa...!

    YanıtlaSil
  32. yok olmuyo artık yeni bi yöntem yokmu

    YanıtlaSil
  33. Üstadım programı açıyorum fakat https sayfasını bulamadım s yi silmek için

    YanıtlaSil
  34. bende unknown çıkıyor game yerinee

    YanıtlaSil
  35. Mrb ben clas of clans oyununun hilesini yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  36. Mrb ben clas of clans oyununun hilesini yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  37. Mrb ben clas of clans oyununun hilesini yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  38. Mrb ben clas of clans oyununun hilesini yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil

Hakaret,Küfür Gibi Anlam İçerirse Mesajınız Kesinlikle Yayınlanmıyacaktır

Slider