League Of Legends Kostüm Hilesi (LOL Skin Hilesi)


League Of Legends Kostüm Hilesi konumuz ile sizlerleyiz.
League Of Legends oyununda tüm kostümler sizlerin olsun ister misiniz ?
Eğer cevabınız evet ise sizlere harika bir kostüm hilesi sunuyoruz.
Diğer bir adı ile League Of Legends (lol) oyunu tüm skinleri bedava yapma hilesi sizlerle.
 League Of Legends oyunu için sizlere süper hileler vermeye başlıyoruz. İlki League Of Legends kostüm hilesi..
lol kostüm hilesi indir

bu sadece kostüm hilesi değil arkadaşlar.
1. kostüm hilesi.
2. Jungle zamanlarını bildiren hile. Yani bu ejderha ne zaman çıkacak ?, Mavi kırmızı ne zaman çıkacak, baron  ne zaman çıkacak sizlere bilgi veriyor.
3. Hızlı mesaj hilesi . oyun içerisinde hızlı mesaj hilesini kullanabilirsiniz.
4. Oyunda okunuzun şeklini dilediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.
5. ward skin hilesi.
6. oyun sırasında ekrandan görüntü alma hilesi
7. tekrar oynatma hilesi gibi pek çok hileyi barındırıyor.
bunların dışında hangi herolar ile oyunu daha rahat kazanırsınız , hangi herolar ranked atarken banlanıyor dereceli lol oyununda başarı nasıl olur tamamı hakkında sizlere bilgiler veren sper bir program.
Haydi hemen lol hilelerine..
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakaret,Küfür Gibi Anlam İçerirse Mesajınız Kesinlikle Yayınlanmıyacaktır

Slider